سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نگاهی متفاوت به بازی دنیای وارکرافت

حدود 2 ماه پیش در آواخر فروردین ماه کمپانی بلیزارد یک نسخه آلفا از جدید ترین اکسپنشن خود را برای تعدادی از بازیکن ها ارسال کرد. برای اینکه آن ها بتوانند تجربه خودشان را با این کمپانی در میان بگذارند. در نتیجه به بهتر شدن این نسخه از بازی دنیای وارکرافت کمک کنند. در این نسخه بازیکنان تا لول 53 فقط قابلیت بازی کردن را داشتند. اطلاعات انتشاری بیشتر مربوط به همان قسمت های بازی است.

ابتدا می‌خواهیم به یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که بلیزارد در World of Warcraft Shadowlands ایجاد کرده است بپردازیم. بالابردن کیفیت طراحی و شبیه سازی کاراکتر های درون گیم است. یعنی گیمیر در این نسخه می توانید بالای 100 مدل موی متنوع بروز را انتخاب کنید. در کنار آن چندین طرح تتو برای برخی از شخصیت ها وجود دارد. همچنین قادرید رنگ پوست های مختلفی را برای کاراکتر ها از زرد و سفید و سیاه را برگزینید. این در نوع خود برای یک بازی MMORPG فوق العاده جذاب و سرگرم کننده است. برای خرید wow و پیشرفت هرچه سریعتر در بازی به فروشگاه تایتان مراجعه نمایید.

 

این طراحی شخصیت ها به شدت دقیق و با جلوه ای شگفت انگیز انجام شده است. بدین ترتیب به بالا بردن سطح گرافیکی بازی وارکرافت که همیشه منتقدان به آن ایراد می گرفتند کمک کرده است.

در این نسخه Sylvanas ما را در ماجراجویی های خودش همراه می سازد. همچون نسخه World of Warcraft Legion یک تیم همراه ما خواهند بود و مارا همراهی می کنند که Covenants ها نام دارند. این گروه خودشان از تعدادی نژاد مختلف تشکیل شده اند. برای اینکه بتوانید در بازی به سرعت پیشرفت کنید نیازمند خرید گیم تایم wow هستید که می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تایتان گیم موارد مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

سرزمین مردگان ما در Shadowlands شامل 5 قسمت است. هریک از این سرزمین ها نژادی از بازی هستند و مارا همراهی و یاری می‌رسانند. برای اینکه بتوانیم سیر جذاب داستانی گیم را سپری کنیم، تمامی این رویداد ها در طی لول 50 تا 60 بازی روی می دهد. همان گونه که مطلع هستید و در این نسخه بازی وارکرافت تمامی کاراکتر های لول ماکسیمم گیم به لول 50 کاهش داده می شوند. سپس از انجا تا لول 60 داستان سرزمین سایه ها را سپری می کنند.

امیدورایم از این مطلب لذت برده باشید. تایتان گیم مرجع رسمی خرید game time وارکرافت می‌باشد.