سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داستان پیدایش بازی وارکرافت wow

 

در ابتدا، در واقع حتی قبل از این‌که دنیا به وجود آید، تنها قدرتی که وجود داشت، نیروی روشنایینام داشت. بعدها، قدرت دیگری به اسم وید آشکار گشت. در اثر اثابت لایت و وید با هم انفجارهایی رخ داد. این انفجارها انرژی هایی را رها ساختند که منجر به شکل‌گیری دنیای وارکرفت شد. بدین ترتیب بود که قلمرو های جدیدی به وجود آمد. در واقع، دقیقا در هنگام برخورد لایت و وید باهم است که قلمروهای تازه به وجود می‌آیند. پیدایش این دنیا به همین سان بود و این انرژی حاصل از برخورد بود که دنیاهای مختلف از جمله دنیای wow را شکل داد. برای خرید گیم تایم wow می‌توانید به فروشگاه تایتان گیم مراجعه نمایید.

اگر بخواهیم به نقطه آغاز حوادث بازی وارکرفت نگاهی بیندازیم، بهتر است ابتدا به گذشته‌های دور و داستان های آن نگاهی بیندازیم. دقیقا در همان زمان که تایتان‌های پانتئونآغازگر همه حوادث بودند.تایتان‌هایی که در حقیقت به عنوان خالقان دنیای وارکرفت شناخته می‌شوند. تایتان ها در قسمت ابتدایی زندگی خود را در نقش به نامWorld-Soul در حال استراحت و به تعبیری در حا خواب هستند. این شخصیت ها با بلند شدن از خواب و پایان استراحت، سعی می‌کنند تا هم کیشان بیشتری را دنیای وارکرافت پیدا کنند. از سوی دیگر، وظیفه‌ی تشکیل مناطق و برقراری نظم و تعادل آنها را نیز می‌بایست برقرار می‌کردند. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه تایتان گیم اقدام به خرید game time وارکرافت کرده و از بازی خود لذت ببرید.

از سوی دیگر، در چنین رویدادهایی همیشه در و در طول تاریخ در برابر نیروی خیر، نیروی شری نیز وجود داشته است. به همین دلیل، دیگر خدایان هم در همان آغاز دنیای وارکرفت وجود داشتند. این خدایان با عنوان اربابان وید در تلاش و تکاپو برای فاسد کردن تایتان ها و سرزمین هایشان بودند. درواقع فساد به معنایی متفاوت از آنچه ما قبلا درباره آن اطلاعات داشتیم. زیرا اربابان وید در تلاش بودند تا تمام موجودات را با خود همسان کنند. درواقع به نوعی سرزمین اترنال ترمنت را پایه ریزی کنند. اربابان وید به نوعی فعالیت‌های تایتان‌ها را زیر نظر می‌گرفتند. آنها به مرور به قدرت‌ فوق العاده فراوان تایتان‌ها حسادت می‌کردند. از این رو اربابان وید با یکدیگر تصمیم گرفتند تا بر ضد آنها فعالیت هایی را انجام دهند. برای خرید wow از طریق وب سایت تایتان گیم اقدام نمایید.